Verkoopvoorwaarden & F.A.Q.

Van waar verstuur ik?
Ik verstuur vanaf Belgie en Nederland. 

Wat is mijn omruil politiek?
Producten die op maat gemaakt worden, zeker wanneer ze gepersonaliseerd worden met namen, worden niet teruggenomen. Mocht een product onverhoopt kapot gaan binnen een jaar en bij normaal gebruik dan kunt u het altijd terugsturen zodat ik kan kijken of het gerepareerd kan worden. Indien de reparatie mogelijk is zal ik deze gratis verwerken, verzendkosten zijn echter voor de koper en er wordt geen geld terug gegeven. 
Kant en klare producten (niet gepersonaliseerd) kunnen, indien ongebruikt en onbeschadigd, worden teruggestuurd, binnen 2 weken, indien ze niet naar wens zijn. Verzendkosten blijven echter altijd bij de koper. 

Hoe lang duurt het voordat mijn order aankomt?
Wanneer uw order gereed en verstuurd is sturen we een indicatie van de levertijd.

Hoe betaal ik mijn order?
U kunt betalen via vooruitbetaling op het bankrekeningnummer dat u meekrijgt met de factuur. 

Is een voorschot noodzakelijk voor maatwerk?
Voor Tailormade orders reken ik een standaard voorschot van 50%. Eerder wordt niet begonnen aan de order. Dit voorschot wordt niet teruggegeven wanneer u de order annuleerd, het wordt immers gebruikt om de materialen in te kopen voor uw order. Het volledige bedrag moet binnen zijn voordat de order verzonden wordt.

Op welke standaard wordt de categorie van een borduurpatroon bepaald?
De prijscategorie van een borduurpatroon wordt bepaald aan de hand van 2 factoren. Het aantal steken in het patroon en de hoeveelheid kleurwisselingen (het aantal keren dat er gewisseld moet worden tussen de kleuren, dus NIET het aantal kleuren in het patroon).

 

Davinia Tailormade is niet uitgerust voor massaproductie. Wij behouden het recht voor om een order af te wijzen als we denken dat we hem niet kunnen verwerken.